4:46:00 PM

My Love Story ends here. [For this moment]

Posted by BabyPanda

,可以就是如此的简单。
就这样的spell L.O.V.E.
可是它可以就那么的残忍。
直到现在,我伤害两个我心中很重要的人。
第一个就称为J,第二个就称为E。
J就在我今生为我付出了不少。
无论我喜怒哀乐,他都一直显身。
E却在我快放弃生活的时候出现。
让我乐观,坚持了!!
更让我恢复笑容了咯。。。。
这两个人都岑经是我心中重要的人物。
我爱上了J,却同时喜欢了E。
我已经挣扎了一个多月了。
最终,我决定放弃了两个人。
我不要再哭泣。。。
更不要再亏待自己。。。
让自己没得好好呼吸。。。
Dear J,
I'm sorry with all things I'd done to you.
I hurt you deeply and disaapoint you.
I broke all my promises.
Although this soory can't mean anything,
but it's come from my truly soul.
I'm sorry. I love you.
Let me go if you want me to be happy.
I will be okay to live by my own.
I just require a freedom.
I want enough oxygen to survive.
Thanks to your care and love throughout this one and a half year.
=)
Dear E,
Although we know each other only for a month plus.
But there is love build between us.
It is not a so-called "love",
but it is just a 喜欢.
I understand what I told you on 070609 is hurting you.
But I don't have other choice.
I don't want you to be hurt as time passes.
I wanted to protect you always.
Take care and 不要把我当成生命中的习惯。
^^
爱,在此我跟你没任何关系了。
请你不要再这两个月内来找我。
给我好好呼吸的空间!!
给我找回我自己的时间!!
我只要快乐的生活,简单的生活!
还我自己一个人生活的空间!!!
谢谢~
Let me to live by my own.

0 comments: